Ilomantsin seurakuntatalo

Ilomantsin seurakuntatalo on nurmikoiden ympäröimä keltainen suuri tiilirakennus.

Koivukuja 1, 82900 Ilomantsi

Yläsalissa on 30 pöytäistumapaikkaa. Alasalissa on 50-90 pöytäistumapaikkaa tai vaihtoehtoisesti 120 istumapaikkaa.

Ilomantsin seurakuntatalo kokoaa eri ikäisiä ilomantsilaisia monien toimintojen äärelle. Uudestavuodesta maaliskuun loppuun seurakunnan pääjumalanpalvelukset järjestetään seurakuntatalon alasalissa, joka on myös vihitty kirkkotilaksi.

Seurakunnan toimisto sijaitsee talon länsipäädyssä ylemmässä kerroksessa ja siellä on toimistossa asioiville neljä pysäköintipaikkaa. Muistotilaisuuksia varten talossa on keittiö ja kaksi vuokrattavissa olevaa salia, yläsali ja alasali.

Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
wc wc

ke 1.5. klo 14.00

Lähetyksen vapputapahtuma

VAPUNPÄIVÄN KAHVIKONSERTTI seurakuntatalolla, gospellaulaja Merja Raatikainen -Leskinen musisoi.
Kahvila avautuu klo 13. Kahvikorttiin 5 € sisältyy kahvi, sima ja munkki. Lapsille pientä kivaa tekemistä. Arpajaiset. Tulot lähetystyölle.
to 2.5. klo 18.00

Yhteisvastuukonsertti

Yhteisvastuu-kevätkonsertti.
Esiintyjinä kansalaisopiston musiikinopiskelijat.
Kahvitarjoilu klo 17.30. Vapaaehtoinen maksu yhteisvastuukeräykselle.